• Prihlásiť
  • Registrovať
Prihlásiť  |  Registrovať
Nákupný košík - 0 ks, 0.00
EUR
Menu
  • AKO NAKUPOVAŤ
    • OBCHODNÉ PODMIENKY
      • REGISTRÁCIA ZÁKAZNÍKA
      • UPOZORNENIE
      • VRÁTENIE TOVARU DO 14 DNÍ
      • REKLAMÁCIE TOVARU
      • REKLAMÁCIE TOVARU PRI PREVZATÍ
    • Možnosti platby
    • Doprava a dodanie
  • O NÁS
  • KONTAKTY
  • Ochrana osobných údajov
E-shop
Menu E-shop
  • Novinky
  • Výpredaj
  • Promo akcia
  • Holts
  • Aditiva
    • Benzín
    • Diesel
    • E85
  • AUTOKLIMATIZÁCIA
    • R1234yf
    • R134a
      • Náradie a aplikácie
      • Oleje, náplne a čistenie
      • Krytky, porty a ventilky
      • O-krúžky
      • Servisné sady
    • R12
  • Autokozmetika
    • Aplikácie
    • Čističe a Impregnácia
    • Interiér
    • Leštidlá
    • Šampóny
    • Vosky
  • Brzdová sústava
  • Chladiaca sústava
  • Čistiace pasty GOOP
  • Darčekové kazety
  • Dekarbonizácia
  • Elektroinštalácia
  • Motor
  • Ostrekovače
  • Osviežovače vzduchu
    • Genie
    • Little Box
    • Little Bottle
    • Organic Can
    • Papierové osviežovače
  • Prečerpávacie hadice
  • Prevodovka
  • Rýchla oprava defektov
  • Riadenie s posilňovačom
  • Špeciálne mazivá
  • Tmely, pásky a lepidlá
    • Dvojzložkové tmely
    • Lepiace pásky
    • Lepidlá
    • Opravné súpravy
    • Plošné tesnenia
    • Závitové tesnenia
  • Údržba
  • Údržba kabrioletu
  • Údržba motocykla
  • Výfukový systém
  • Zimné produkty


Reklamácia tovaru pri prevzatí

Odporúčame našim zákazníkom zásielky obzvlášť s krehkým tovarom skontrolovať ihneď pri prevzatí pred dopravcom. Pokiaľ dôjde behom prepravy k ich poškodeniu, ihneď na mieste o tomto špedičnú spoločnosť informujte a predložte tovar na reklamáciu. Naše zásielky sú vždy poistené, kontrolované a odosielané nepoškodené!!!


Kupujúci je povinný skontrolovať obsah zásielky za asistencie vodiča prepravnej spoločnosti (pri kontrole je možné tovar rozbaliť a poprezerať) a prevziať ju iba pokiaľ nie je nijako poškodená. V opačnom prípade je nutné spísať s vodičom škodový protokol, na ktorého základe bude zjednaná náprava. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku nahlásené po podpise dodacieho listu, doručovacieho a odjazdu vodiča či pracovníkov dopravcu DPD nebude braný ohľad vzhľadom na reklamačné podmienky prepravcu.


Zjavné chyby tovaru oznamuje zákazník ihneď po prevzatí tovaru. Skryté chyby tovaru zákazník reklamuje do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Po uznaní reklamácie bude zákazníkovi tovar vymenený alebo vrátená uhradená kúpna cena. Tovar musí byť vrátený bez známok používania v pôvodnom obale (i s visačkami identifikujúcimi tovar, dokumentáciou a všetkým ďalším príslušenstvom) a zaslaný späť do 14 dní od prevzatia (do tohto dátumu musí byť tovar doručený späť) na našu adresu, riadne zabalený a zaslaný ako poistený balíček, nakoľko neručíme za stratu pri preprave. Doba vyriešenia reklamácie záleží na druhu tovaru a druhu reklamovanej chyby.

Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu.
Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť!

Spätné odkazy
AutoMotoChemie.cz
E-Autoapolas.hu
Drive CZ
Drive SK
Drive HU
 
© 2010 - 2022 Automotochemia.sk    webdesign Weby Meloun